14 Şubat 2017 Salı

Mail Şifremi Unuttum? Mail Şifresi Geri Alma

Mail Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım

Mail adresimizi sıkılıkla kullanırken bazen şifresini unutabiliriz. Mail şifresini unutmak genellikle herkesin başına gelir bunun başlıca sebepleri maili uzun süre kullanmayıp şifresini unutmak yada mail adresinizin sürekli açık olması nedeniyle şifreye ihtiyaç duymadan kullanmanız ve şifreyi unutmanız.

Şifremi Unuttum

Mail Şifresini Unuttum



Mailinize giriş yaparken mail adresinizi yazdınız daha sonra şifrenizi girecektiniz ancak bir de baktınız ki şifrenizi hatırlamıyorsunuz. Peki mail şifresini unuttuysanız ne yapmanız gerekiyor?

Mail şifresi

  1. Öncelikle mail adresinizin şifresini defalarca denemeyiniz.
  2. Mail adresiniz Hotmail veya Gmail olabilir yada farklı bir mail adresi olabilir. Genel sistem aynıdır.
  3. Mail adresinizi ilgili yere girip ileriye tılayın veya enter'a basın
  4. Giriş yapmaya çalıştığınız ekranda gmail için 'Şirenizi Mi Unuttunuz?' 
  5. Hotmail için 'Parolamı Unuttum' linkine tıklayın 
  6. Gmail şifrenizi unuttuysanız ekranda çeşitli sorular gelecektir. Örneğin 'Hatırladığnız en son şifre' gibi sorular eğer farklı soru isterseniz altta 'Farklı Bir Soru Deneyin' linkine tıklayın
  7. Hotmail mail şifresi için  ekrandaki resimdeki yazıyı kutucuğa yazıp ileri dedikten sonra mail adresinizde tanımlı telefon veya ikinci mail adresinizin son karakterlerinin gösterildiği bir listeden seçim yapmanızı isteyecektir.
  8. Hotmail güvenlik kodunu almak istediğiniz yöntemi seçip ileri tıklayın.
  9. İşlemlerden sonra mail şifrenizi değiştirebilirsiniz.

Gmail Mail Şifremi Unuttum

Gmail Şifremi Unuttum

Hotmail Mail Şifremi Unuttum


Hotmail Mail Şifremi Unuttum

Sorularınızı yorum yaparak iletiniz...

Paylaş

Benzer Yayınlar

Mail Şifremi Unuttum? Mail Şifresi Geri Alma
4/ 5
Oleh